Porcshe този път надминават себе си!

От немския гигант пуснаха видео с реклама на новия си спортен болид, което ни остави без дъх и решихме да го споделим с вас.

Неоспорима е страхотната работа, която дизайнерите от Порше са свършили, правейки реалност това бижу, големия „коз“ на машината, обаче, се крие под капака.

Суперкарът е оборудван с V-образен, 8-цилиндров двигател с работен обем от 4,6 литра, който освен, че е най-лекия V8 на компанията, произвеждан досега е и двигателят им, които доставя най-много мощност на цилиндър. 608 му конски сили сякаш не са достатъчни за страхотно изживяване зад волана, затова от Porsche са поставили в колата и два електромотора, които да го подпомагат. Заедно задвижващите агрегати на 918 Spyder доставят до колелетата 887 к.с или 652 kW и невероятните 1280 Nm въртящ момент, които изстрелват хибрида от 0 до 100 за 2,8 сек. И понеже това не е достатъчно невероятно, от Порше твърдят, че средният разход на бензин е едва 3.0 до 3.3 литра на 100 км. За постигане на тези удивителни характеристики, спомагат четирите режима на задвижване, достъпни за шофьора с една натискане на бутона.

Първия от тях е „E-Power Mode“, който е предназначен за каране само на електрическа енергия. В този режим, двигателят с вътрешно горене работи само при необходимост.

В Hybrid Mode ДВГ и електромоторите работят алтернативно като целта е оптимизацията на разхода на гориво

Sport Hybrid Mode позволява на собственика да усети на какво е способен спайдъра. В този режим ДВГ работи постоянно, а  електромоторите го подпомагат допълнително.

Race Hybrid Mode превръщат Поршето в истински звяр, карайки и двата задвижващи модула да работят на максимална мощност.

Усещането за суперспортен автомобил се допълва и от 7-степенната автоматична скоростна кутия, която препуска през предавките за по-малко от 0,5 сек.

 

Вашият коментар

Вашият email адрес няма да бъде публикуван

*